Нить  Ариадны

сайт для учителей русского языка и мировой литературы

Категории раздела
Календарь
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Офіційні сайти
 Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради
Інформаційні сайти Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса  
 Сайти методистів Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури   Проект Поет духовної свободи  Кліо - Миколаїв сайт для вчителів історії, права та етики
 
 На допомогу вчителям та учням  Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники

Статистика 
 
 


 

Державний стандарт 5,6,7 класи

Державний стандарт 5,6,7,8 класи

8 клас, зарубіжна література, нова програма, Ковбасенко, Півнюк, хрестоматія, Ніколенко,…
schoollife.org.u

Такая интересная работа - результат творческой группы!

 

О.Генрі «Останній листок». «Треба прагнути бути людиною» (з використанням технологій критичного мислення) (7 клас. Зарубіжна література)

Автор: Бойко Марина Володимирівна

Навчальний заклад: Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІст. №16 Смілянської міської ради Черкаської області

Тема. О.Генрі «Останній листок». «Треба прагнути бути людиною» (з використанням технологій критичного мислення)

Мета: визначити особливості жанру новели, допомогти учням осягнути її моральне значення, ставлення автора до «маленької» людини й життя; вчити аналізувати та інтерпретувати  новелу;

розвивати літературно – аналітичні навички школярів, критичне мислення, зв’язне мовлення;

виховувати людяність й навчати роздумам про добро, мудрість, вміння робити добро

Завантажити: О.Генрі «Останній листок». «Треба прагнути бути людиною» (з використанням технологій критичного мислення) (7 клас. Зарубіжна література) + Сертифікат (Розмір: 341.5 KB, Завантажень: 48)

Почему мы читаем этот роман…

   Одна из самых известных сцен в американской литературе предлагает нам важный урок, касающийся человеческой мотивации. 
   Федчак Л.В., старший учитель, учитель высшей категории ООШ №25

Информационный паспорт к учебной теме  "Марк Твен (Сэмюэль Ленгхорн Клеменс) (1835-1910)"Приключения Тома Сойера""

паспорт зміст

 Казка О.Уальда «Хлопчик-зірка»

Підготувала вчитель-методист ЗОШ №48 Шевчук А.І.

Урок 1.   Конфлікт добра і краси у  казці О.Уальда «Хлопчик-зірка», тернистий шлях до її гармонії. 

Урок 2-3. Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя

._Матеріали  до теми  

Старший вчитель ММК Жукова О.В. пропонує для роботи

Урок 3. Японські народні казки «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик», «Момотаро, або Хлопчик-Персик» (1 за вибором учителя). Національний колорит японських казок.

Урок 4. Японська народна казка «Момотаро, або Хлопчик-Персик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Момотаро. rozrobka_uroku_5_klas_1_semestr

 

Читати матеріали


Паспорт

уроків світової літератури

       pasport_uroka_zhuravska.docx

за казковою повістюРоальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»

5 клас

Учитель  вищої категорії   ЗОШ №3 Журавська Л.І.

Книги детям и Сказки для детей BestSellers.com.UA Лучшие книги в украине книги купить

Паспорт   уроків світової літератури   за повістю-казкою А. Ліндгрен

             «Брати Лев’яче Серце»   Вчитель світової літератур    Миколаївської ЗОШ І – ІІІ ст. №11

                                                               Крючкова Олена Анатоліївна   Дивитися матеріали

 

 

Паспорт  уроків світової літератури   за повістю Міхаеля Андреаса Гельмута Енде
                                   «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»

Вчителі: вищої категорії  Мітрофанова Н.О.( ЗОШ №39),  Фрішко Г.П. (ЗОШ №51)

  Дивитися матеріали 


Вчитель світової  літературивищої категорії, ст. учителя

ЗОШ № 40 м. Миколаєва, Іванова Ольга Миколаївна.

 Дивитися  матеріали     

Казка іде на урок

(вивчення японських народних казок) З досвіду роботи вчителя вищої категорії Г.№3 Бондарук Л.М.

Вивчення світової літератури в 5 класі за новою програмою розпочинається (традиційно) із  вступного уроку, теми «Фольклор» та розділу «Казки народів світу», який відкривають народні індійські та японські казки.   Слово «казка» в житті п’ятикласника асоціюється  з чимось особливим, несподіваним, незвичайним. Саме тому наші учні чекають казки в якомусь особливому, казковому поданні. Нова програма трохи перевтілилася, і нам за літо належить набрати вигляду доброго чарівника, від якого можна чекати будь-яких несподіванок, однак завжди приємних і жаданих.

/HOVA/4/bondaruk2.doc

 

 
Дякуємо за допомогу в роботі
 
Колекція цифрових ресурсів Черкаського ОІППО
Пошук
   Світова література
5 клас -

5 клас ( 61/ 26)

 

6 клас -

6 клас ( 47/ 32)

Конспекти уроків світової літератури 5 клас (автор невідомий)

tbkp/-tbkp-konspekti_urok-v_5_klas-semestr.doc

Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет.

6 клас   Вчитель світової літератури  вищої категорії  Чиркова Н.В.  

Управління освіти Хмельницької міської ради

спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів №7  Матеріали до роботи