Нитка  Аріадни

сайт для вчителів російської мови й зарубіжної літератури

Категории раздела
Календарь
«  Июнь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Офіційні сайти
 Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради
Інформаційні сайти Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса  
 Сайти методистів Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури   Проект Поет духовної свободи  Кліо - Миколаїв сайт для вчителів історії, права та етики
 
 На допомогу вчителям та учням  Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники

Статистика 
 
 


 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Безкоштовний збірник матеріалів для підготовки до написання власного висловлення на ЗНО з української мови та літератури http://osvita.ua/test/training/ukr-mova/51233/

Збірник матеріалів для підготовки до написання власного висловлення на ЗНО з…
osvita.ua

 

  Материалы  из золотого фонда  педагогики.  В. Г. Маранцман. Методика преподавания литературы  

ЛИТЕРАТУРНОЕ ТВОРЧЕСТВО КАК ВИД ЧИТАТЕЛЬСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ШКОЛЬНИКА 
И СВОЕОБРАЗИЕ ТВОРЧЕСКИХ РАБОТ В ПЯТОМ КЛАССЕ    Читать материалы   

                         

 Шишенко Алла Анатольевна ООШ 35

                                            Авторский  урок по теме:

«М.Ю. Лермонтов  «Песня  про  царя  Ивана  Васильевича, молодого  опричника  и  удалого  купца  Калашникова».

Смысл  столкновения  Калашникова  с  Иваном  Грозным  и  Кирибеевичем»   /Разработка урока/

Опорні схеми-конспекти  (матеріали друкуються   журналу "Зарубіжна література")

 
 

Автор-упорядик: Ігор Цiко

Презентації     (матеріали друкуються із журналу "Зарубіжна література")

 

 

 
 

 

Ознайомлення учнів з інтимною лірикою О.С.Пушкіна 

 

PPD/252_vsi_gotovi9_70.docx

Розробки уроків  з світової літератури 9 кл.  (автор невідомий). Хто автор?!

Оглядові теми із зарубіжної літератури в опорних схемах 10-11класи (матеріали друкуються із журналу "Зарубіжна література")

Автор: Грисенко Л.П. викладач Кременчуцького педагогічного училища ім. А.С.Макаренка

Методичний посібник «Оглядові теми із зарубіжної літератури в опорних схемах» для 10-11 класів у стислій формі ознайомлює з провідними тенденціями розвитку літературного процесу другої половини ХІХ-ХХ століття, дає уявлення про найважливіші літературні явища в контексті доби.

 
article124.jpg

Завантажити книжку

Зарубіжна література як загальноосвітній предмет гуманітарного циклу посіла важливе місце у процесі навчання і формування справжніх моральних цінностей.
      Успіх викладання цього предмета залежить як від особистості вчителя так і від методів, прийомів, якими він володіє та вміє вільно та раціонально використовувати. Тому в сучасних умовах є доцільним застосування нетрадиційної наочності у вигляді опорних схем.
      Практикою перевірено, що використання схем у вивченні зарубіжної літератури сприяє більш глибокому засвоєнню знань,  розвитку аналітичних умінь і навичок.
      Доречно сказати, що застосування опорних схем під час вивчення оглядових тем дає можливість дати загальне уявлення про ті чи інші явища зарубіжної літератури другої половини ХІХ – початку ХХ століття, охопити поглядом епоху, митців, які творили в ній, їхню творчість та її тематику, основні принципи творення літератури, уявлення про літературні напрямки, течії, їх ознаки та особливості. Інформація на схемі розміщена у певній логічній послідовності. Як правило, в ній відображається головне, найбільш значуще, те, що необхідне для усвідомлення матеріалу та подальшого його відтворення.
      Отже, запропоновані логічні схеми мають сприяти кращому запам'ятовуванню оглядових тем із зарубіжної літератури під час зорового сприйняття, яке в подальшому аналізується, об'єднується (синтезується) і предстає як певний узагальнений образ. Ці фактори підвищують ефективність навчання та знижують перевантаження мозку.
      Логічні схеми можна розшифрувати, використовуючи їх як роздатковий матеріал, а можна аналізувати на уроці, використовуючи готову схему як зразок, кінцевий результат, до якого мають прийти педагог з учнями у ході пошукової роботи.
      Укладений посібник – це ще одна із спроб більш глибокого залучення молодого покоління до досягнень світової літератури, поглиблення їхніх знань, їх творчого потенціалу, виховання високої духовності.

 

Методичні рекомендації   щодо підготовки і написання

наукових досліджень із зарубіжної літератури в системі Малої академії наук/HOVA/2/metodichni_rekomendaciji.doc

 

Загальні стратегії формування мотивів  дивитися

(за методичними рекомендаціями Л.Коваленко,

викладача кафедри методики мов і літератури

Інституту післядипломної педагогічної освіти

Київського університету імені Бориса Грінченка)