Нить  Ариадны

сайт для учителей русского языка и мировой литературы

Категории раздела
Календарь
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Офіційні сайти
 Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради
Інформаційні сайти Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса  
 Сайти методистів Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури   Проект Поет духовної свободи  Кліо - Миколаїв сайт для вчителів історії, права та етики
 
 На допомогу вчителям та учням  Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники

Статистика 
 
 


 

Педагогічний досвід освітян

"Педагогічний досвід освітян Миколаївщини" . Обласний конкурс

2016

 

Використання технології «Творчої майстерні на уроках зарубіжної літератури як один з чинників успішності навчання. Технологія і практика»

Морозова Валентина Борисівна, учитель зарубіжної літератури

Миколаївський класичний ліцей Миколаївської міської ради Миколаївської області

Відеофільм розкриває провідну ідею використання технології «Творчої майстерні» на уроках зарубіжної літератури. У фільмі висвітлені зміст та характер досвіду, теорія і практика проілюстровані практичною діяльністю учнів. У фільмі використаний власний вірш вчителя.

Детальніше

 

Удосконалення освітнього процесу в школі засобами персонального онлайн-простору вчителя

Грищенко Наталія Григорівна, учитель російської мови та літератури

Миколаївська ЗОШ І–ІІІ ст. № 19 Миколаївської міської ради Миколаївської області

Мета данного посібника – показати роль Інтернет-ресурсів при формуванні ключових компетенцій, досягненні Державного стандарту, поділитися досвідом роботи з заявленого питанняДані матеріали допоможуть вчителям-предметникам у впровадженні діяльнісного підходу в навчальний процес, формуванні інформаційно-комунікативної компетенції, підвищенні пізнавальної активності учнів

 

Медіакультура особистості – нагальна потреба сьогодення

Гусєва Лариса Вікторівна, керівник творчої лабораторії «Медіаосвіта»,
Журбенко Оксана Михайлівна, практичний психолог

Миколаївська ЗОШ І–ІІІ ст. № 56 Миколаївської міської ради Миколаївської області

Відеофільм демонструє досягнення навчального закладу, розкриває зміст експериментальної роботи та ілюструє процес формування медіа компетентності педагогів школи

Детальніше...

 

2015

Сучасний урок російської мови в школі з українською мовою навчання: організація цілеспрямованої комунікативної діяльності учнів шляхом впровадження інноваційних методик і технологій як засіб формування успішної особистості

lupashkoЛупашко Тетяна Олександрівна, вчитель російської мови та світової літератури

Миколаївська ЗОШ №26, Миколаївської міської ради
Представлено систему діяльності вчителя російської мови над проблемним питанням. Наводяться приклади використання в урочній та позаурочній діяльності інноваційних методів, спрямованих на формування в учнів комунікативної компетентності, яка вимагає використання нових методик та технологій, які не передають абстрактну, відірвану від життя й життєвого досвіду інформацію, а активізують учнів, сприяють вихованню особистості, здатної самореалізуватись, самовизначитись, самоусвідомитись у реаліях сучасного життя, тобто успішної особистості.

 

 

Організація пошуково-дослідницької діяльності учнів як засіб розвитку компетентної особистості читача

tkachТкач Ірина Олександрівна, вчитель світової літератури

Миколаївська спеціалізована І-ІІІ ступенів школа № 22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу Миколаївської міської ради
Представлено практичний аспект викладання світової літератури в сучасній школі: описано методику використання системи роботи, що базується на застосуванні поетапного залучення учнів до пошуково-дослідницької діяльності за допомогою інноваційних технологій з метою формування творчої особистості читача дослідника, здатної до самореалізації.

 

 

Вкладення:
Скачати цей файл (брошура Ткач І.О..pdf)брошура Ткач І.О..pdf [ ] 5782 Кб
Скачати цей файл (Ткач І.О..pdf)Ткач І.О..pdf [ ]

3155 Кб

 

Вітаємо наших колег з області!

Використання сучасних технологій і методів навчання на уроках світової літератури

negodenkoНегоденко Світлана Михайлівна, вчитель світової літератури, спеціаліст вищої категорії

Новоодеська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 Новоодеської районної ради
Презентовано досвід роботи вчителя світової літератури Негоденко С.М.. Пропоновані теоретичні матеріали, найцікавіші форми і методи організації та проведення сучасного уроку літератури, організація навчального діалогу, шляхи здійснення інтеграції через міжпредметні зв'язки, метод герменевтичного аналізу літературного твору, культурологічний підхід як засіб розвитку мистецько-літературного потенціалу читача які сприятимуть розвиткові професійної компетентності вчителя літератури та формуванню компетентностей учнів.

Детальніше...

Розвиток креативного мислення як активізація внутрішнього потенціалу особистості учня на уроках світової літератури

melnikМельник Катерина Григорівна, вчитель світової літератури

Пересадівська ЗОШ І-ІІІ ст. Жовтневої районної ради
Представлено улюблені прийоми і методи роботи вчителя, що народилися у повсякденній творчій праці, які включають учнів в активну, розумову, творчу діяльність, а також матеріали теоретичного та практичного змісту, що охоплюють широке коло питань, та міцно пов'язані із розвитком креативного мислення як активізації внутрішнього потенціалу дитини, Матеріали будуть корисними для студентів філологічних факультетів, вчителів літератури, учнів.

Детальніше...

Розвиток комунікативної компетентності учнів засобами інноваційних технологій на уроках світової літератури

sluchinskaСлучинська Ольга Петрівна, вчитель світової літератури

Братська ЗОШ І-ІІІ ст. Братської районної ради
Представлено досвід вчителя, модель організації роботи, прийоми і методи, додатки практичного спрямування. Наводяться зразки завдань на розвиток комунікативної компетентності засобами інноваційних педагогічних технологій.

Детальніше...

 

 

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках літератури

20150217   

Демченко Світлани Євстахіївни, вчителя української літератури

Коблівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Березанської райдержадміністрації

Представлено досвід використання інноваційних технологій навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках літератури

Детальніше.

Розвиток пізнавальної активності та самостійності учнів у процесі вивчення української мови та літератури

angelovaАнгелова Ірина Миколаївна, вчитель української мови та літератури

Себинська ЗОШ І-ІІІ ст. Новоодеської районної ради
Представлені матеріали з досвіду роботи вчителя щодо впровадження інноваційних методів, активних форм навчання на уроках та позакласних заходах, що забезпечують розвиток пізнавальної активності та самостійності учнів при вивченні української мови і літератури.

Детальніше...

 

Формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках української мови і літератури

procenkoПроценко Світлана Сергіївна, вчитель української мови і літератури

Баратівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Снігурівської районної ради
Розкрито аспект формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках української мови і літератури; визначено шляхи активізації пізнавальної діяльності школярів; розроблено тематичні картки та обґрунтовано доцільність їх використання на уроках для реалізації окремих складових самоосвітньої компетентності, подано конспект уроку з української літератури у 5 класі з використанням тематичної картки учня-читача

Детальніше...

 

Використання технології веб-квесту на уроках української мови та літератури

sushkoСушко Світлана Вікторівна, вчитель української мови та літератури

Українківська ЗОШ І-ІІІ ст. Жовтневої районної ради
Представлено досвід з використання технології веб-квесту як різновиду інтерактивного навчання; наводяться зразки веб-квестів з української мови та літератури; перераховуються складові освітнього веб-квесту, де школяр вчиться критично мислити, вирішувати складні проблеми на основі аналізу обставин і відповідної інформації, зважувати альтернативні думки, самостійно приймати продумані рішення, брати на себе відповідальність за їх реалізацію.

Детальніше...

 

Розвиток комунікативної (мовленнєвої) компетенції учнів на основі краєзнавчого змісту

suhorukovaСухорукова Тетяна Олександрівна, вчитель української мови і літератури вищої категорії, старший вчитель
Новобузька ЗОШ І-ІІІ ст. № 1. Новобузької районної ради
Представлені головні аспекти формування літературних компетентностей, вироблення художніх смаків учнів, форми, методи і прийоми навчання за авторською методикою проведення уроків літератури рідного краю у контексті досліджуваної проблеми. У цілепокладальну частину конспектів уроків внесені пункти про розвиток навичок образної конкретизації, а пізніше й образного узагальнення, і не лише внесено модну фразу в конспект, а й дібрано та зреалізовано на це комплекс вправ, завдань, які б технологічно гарантували результат. Анотаційні статті програми націлюють на певний кут розгляду кожного художнього твору, фіксують особливості конкретного тексту.

Детальніше...

2014  рік

РАЗВИТИЕ ТВОРЧЕСКИХ СПОСОБНОСТЕЙ УЧАЩИХСЯ МЕТОДОМ ИНДИВИДУАЛЬНОГО ПОДХОДА

Коломиец Елена Константиновна 

Коломієць Олена Констянтинівна  1 місце

МПЗОШ  I -III ст. «Гіпаніс-ЕОС»

У даній роботі описуються методи і прийоми, які сприятимуть розвитку творчих здібностей учнів при вивченні літератури. Детально розглянуто теоретичні основи уроку, формують творчу особистість; запропоновані зразки уроків, в яких задіяні всі учні, а також представлені розробки позакласних заходів з предмету

Детальніше...

 

  2013 рік

 

«Реалізація принципів здоров’язбережувальних технологій на уроках російської мови»

 Шевчук Антоніна Іванівна

Шевчук Антоніна Іванівна, вчитель російської мови та світової літератури  1місце

Миколаївська міська рада

Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ст. № 48

Досвід використання здоров’язбережувальних технологій в навчальному процесі, який дає змогу учням успішно адаптуватися в освітньому і соціальному просторі, проявити свої творчі здібності

Вкладення:
Скачати цей файл (збірка готова.pdf)збірка готова.pdf [ ] 2397 Кб
Скачати цей файл (Презентація на конкурс.pdf)Презентація на конкурс.pdf [ ] 1789 Кб

 

Детальніше...

2010 рік
 

ШКОЛА ДИТЯЧОГО МИСЛЕННЯ

carlovaЦарлова Ірина Володимирівна, вчитель зарубіжної літератури, вчитель-методист, відмінник освіти України

Миколаївська гімназія №2 Миколаївської міської ради

м.Миколаїв, вул.Адміральська, 24 тел.роб 37-03-26, тел.дом 24-96-72, e-mail: g_nik2@yandex.ru

Представлено структуру та систему роботи вчителя через урочну, позакласну, позашкільну діяльність з розвитку критичного мислення та духовності учнів засобами уроку літератури. У фільмі показано розвиток критичності учнів від 5 до 11 класу, як формування компетенції критичності, що приводить до духовно-катарсичної діяльності школярів.