Нить  Ариадны

сайт для учителей русского языка и мировой литературы

Категории раздела
Календарь
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Офіційні сайти
 Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради
Інформаційні сайти Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса  
 Сайти методистів Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури   Проект Поет духовної свободи  Кліо - Миколаїв сайт для вчителів історії, права та етики
 
 На допомогу вчителям та учням  Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники

Статистика 
 
 


 

ПЕДАГОГІЧНИЙ ВЕРНІСАЖ

 

Сучасний урок російської мови в школі з українською мовою навчання.Організація цілеспрямованої

комунікативної діяльності учнів як засіб формування успішної особистості.

   З досвіду роботи вчителя вищої категорії, ст.

вчителя ЗОШ №26 Лупашко Т.О.   Ознайомитися з матеріалами

Організація роботи з текстом на уроках світової літератури

Жукова О.В.,

вчитель світової літератури ММК,

вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель

     Нова Концепція літературної освіти спрямовує вчителів-словесників на певні зміни в підходах, формулює нові задачі та принципи викладання  світової літератури,

наголошує на необхідності відповідати на виклики пост модернового інформаційного глобалізованого суспільства у духовній сфері життя,

адже відбувається стрімкий розвиток комп’ютерних технологій, мас-медіа, аудіо-  й відеопродукції, що витісняє книгу з кола захоплень дітей...

ДИВИТИСЯ МАТЕРІАЛИ

 Проектна діяльність на уроці світової літератури.

 З досвіду роботи вчителя вищої категорії, старш. вчителя ЗОШ №26  Пастушкової І.С.

Читати матеріали

  Казка О.Уальда «Хлопчик-зірка»

Підготувала вчитель-методист ЗОШ №48 Шевчук А.І.

Урок 1.   Конфлікт добра і краси у  казці О.Уальда «Хлопчик-зірка», тернистий шлях до її гармонії. 

Урок 2-3. Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя._Матеріали  до теми  

 

              Прийоми роботи над художнім текстом у 5-6 класах

Підготувала вчитель вищої категорії Аркуша М.Г.,ЗОШ №1

Література-це пошук себе як особистості і шлях до самого себе. Але наш час ставить свої корективи,

і все важче учнів прилучити до читання художніх текстів.../Смотреть материал)

 

 

З досвіду роботи вчителя вищої категорії ЗОШ №17 Постернак Н.В.

Плекаємо серця і душі – виховуємо патріотів.  Незалежна демократична Україна прагне стати повноправним

членом європейської спільноти.  Цей непростий процес передбачає утвердження в суспільстві загальнолюдських

гуманістичних цінностей,  але за умови зберігання традиційних моральних, духовних і культурних

особливостей українського народу /Смотреть материал/

    

           Урок разработала учитель высшей категории ООШ №35 Шишенко А.А.

Авторский  урок по теме:

«М.Ю. Лермонтов  «Песня  про  царя  Ивана  Васильевича, молодого  опричника  и  удалого  купца  Калашникова».

Смысл  столкновения  Калашникова  с  Иваном  Грозным  и  Кирибеевичем»   /Разработка урока/

 

    

Уважаемые коллеги!  Мне очень приятно, что многое , что мы начинаем делать в конкурсном порядке, находит свое продолжение в нашей повседневной работе. Так случилось и с конкурсом  "Я-учитель".

Сегодня я презентую вам работу Шаманской Т.А.,  учителя высшей категории, старшего учителя ООШ №20

Смотрите с удовольствием 

 ИЗ  опыта работы  Татьяны  Александровны       Читать материалы опыта

Информационный паспорт урока русского языка

Тема. Устное сочинение-рассказ с обрамлением и элементами описания местности, памятников истории и культуры.  8 класс

Учитель: Филиппова О.А., НООШ №42

Шляхи інтеграції медіаосвіти у шкільний курс російської мови та світової літератури

Гусєва Л.В., вчитель вищої категорії, старший вчитель 

Мас – медіа все частіше  беруть на себе навчальні просвітницькі функції .  Вони  перетворилися

на своєрідну «паралельну школу» для учнів, впливаючи як  позитивно, так і негативно. 

Ось чому медіаосвіта сьогодні потрібна як ніколи в освітній діяльності навчальних закладів

.

Читати матеріали досвіду  

Супрунчук Н.І.,  вчитель світової літератури вищої категорії,   старший вчитель  ЗОШ №3 Читати матеріали досвіду

Формування  предметних компетентностей учнів 5-8 класів через використання навчально-ігрової діяльності в процесі вивчення світової літератури

Зважаючи на те, що учні вчаться лише осмислюючи – тобто досліджуючи та ставлячи запитання, – учителі мають заохочувати школярів ставити запитання, бачити проблеми та залучати до рефлексії того, що вони вивчили, до дослідження причин і наслідків, збуджувати в них активність, прагнення пошуку можливостей корисного застосування вивченого та модифікації старих уявлень.

Читай  досвід роботи Аркуші М.Г. 

Аркуша М.Г.,  вчитель світової літератури вищої категорії,   старший вчитель  ЗОШ №1

Формування свідомого читача як суб’єкта культури і власної життєтворчості

Провідна ідея дослідження полягає в тому, що формування широкої компетенції читача в процесі вивчення світової літератури має розглядатися як важливий компонент системи літературної освіти учнів і повинно здійснюватися з позицій особистісно-орієнтованого навчання комплексно та в логічній послідовності з урахуванням усіх можливих складових розвитку читацької діяльності особистості.

Журавська Лілія Іванівна,   керівник методичного об’єднання вчителів   російської мови та світової літератури   ЗОШ №3;  вчитель світової літератури вищої категорії,   старший вчитель

Створення максимально сприятливих умов для розкриття всіх потенційних здатностей індивіда   і формування самостійної  життєвої активності  на уроках   російської мови і  світової    літератури                       Читай матеріали

Читай досвід роботи Швець І.В

Швець І. В.,   вчитель світової літератури вищої категорії,   старший вчитель  ЗОШ №34

У 2013 – 2014 навчальному році працюю над проблемною темою  «Активізація розумової діяльності учнів на уроках світової літератури засобами інтерактивних методів навчання».

    

Кінаш Н.І.,   вчитель світової літератури вищої категорії,   старший вчитель  ЗОШ №44 

Читай досвід роботи Кінаш Н.І. 

Завданням структурного аналізу є пошуки внутрішніх закономірностей побудови твору, закономірностей, притаманних усім літературним текстам. Цей метод піддається завжди гострій критиці, але має він і багато прихильників, які прагнуть надати гуманітарним наукам статус наук точних, звідси схильність до жорстокої логіки і математичних формул, пояснювальних схем і таблиць - всього того, що називали "накреслювальним літературознавством".

Франц Кафка. Своєрідність світобачення  та його художнього втілення в творі “ Перевтілення”. Грегор Замза та його родина

Розробка уроків  

      З досвіду  роботи   Шиян Н. Є., вчителя вищої категорії, старшого  вчителя ЗО№39

 

ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ МИСТЕЦТВА НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ  З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ

ПРОДУКТИВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

                                                              Усі мистецтва, злившись разом,

Красу та Істину несуть.

Добро, Чарівність, Мир і Правда

 З  досвіду роботи Пастушкової І.С.,  старшого вчителя, вчителя світової літератури вищої категорії  ЗОШ №26  

 Читати матеріали досвіду