Нить  Ариадны

сайт для учителей русского языка и мировой литературы

Категории раздела
Календарь
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Офіційні сайти
 Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради
Інформаційні сайти Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса  
 Сайти методистів Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури   Проект Поет духовної свободи  Кліо - Миколаїв сайт для вчителів історії, права та етики
 
 На допомогу вчителям та учням  Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники

Статистика 
 
 


 

РАБОТА МЕТОДИЧЕСКОГО ОБЪЕДИНЕНИЯ

 

D рамках проекту «Освіта дитини XXI століття» Тернопільський благодійний фонд «MagneticOne.org» створив велику базу мультфільмів українською мовою.

Тернопільський благодійний фонд «MagneticOne.org» в рамках проекту «Освіта дитини XXI століття» створив велику базу мультфільмів українською мовою.…
global-ukraine-news.org

 

      Рекомендації  щодо планування та аналізу роботи

 шкільного   методичного об’єднання  вчителів-словесників

 

33 думки про вчителя (із книги «Сам собі думаю»)

1) Професія від Бога одна — Учитель. Усі інші — від учителя.
2) Учитель — не професія, це — доля.
3) Останнім у суспільстві втрачає сором учитель. Після цього воно перестає бути цивілізованим.
4) Найсамотніша людина у класі — вчитель.
5) Учительська заробітна платня — це маленька винагорода за професійну шкідливість. А де сама зарплата?
6) Навіть у найважчі часи вчитель має залишатися оптимістом.
7) Найвища мета вчителя — врятувати мрію учня.
8) Школа тримається не на трьох китах, а на одному верблюді.
9) Людина, яка обрала професію вчителя, схожа на самогубця.
10) Колись перед учителем знімали капелюха, тепер він змушений усім кланятись.
11) Учитель нічого не виробляє, крім майбутнього.
12) Найважче для вчителя — обрати собі нове життя після останнього для нього дзвінка.
13) Що не вигадали б у міністерстві — у клас заходить учитель.
14) Жодні технології не змінять основного: вчитель повинен заходити до класу з усмішкою і кожен урок починати по-новому.
15) Якщо ми хочемо, щоб учитель любив учня, необхідно, щоб хтось любив учителя!
16) Якщо навчатися потрібно для того, щоб добре жити, то всі вчителі — неуки.
17) За освіту відповідає вчитель, за її відсутність — міністерство.
18) Чим відрізняється циркова конячка від учителя? Конячку ганяють по колу, а вчителя туди-сюди.
19) Людину, яка все життя виконує домашні завдання, називають учителем.
20) Учитель має бути не вказівним знаком на дорозі, а попутником для дітей.
21) Майстерність учителя історії — як не збрехати під час вивчення неправди.
22) Бути сучасним учителем — означає вміти формулювати нові запитання.
23) Справжній учитель той, хто, знаючи старе, навчає нового.
24) На вчителів потрібно відбирати тих, хто народився «наперед», тобто «на завтра». А навчати їх повинні ті, хто народився «на післязавтра». Усього-навсього.
25) Учитель має стати другом учневі. Клас — це вже не стіл і парти, це місце, де має народжуватися Думка, де один одного поважають і люблять. Жодні технології, прилади і методи не замінять теплого слова, співчутливого погляду і дружнього потиску руки.
26) Кожен випускний клас для вчителя — ще одне прожите життя. І так важко починати нове.
27) Учитель — «той, хто зберігає тепло».
28) Учитель — один, а помилки різні.
29) Якщо у школі серед учителів буде хоча б одна висока і чиста особистість — для дитячої душі цього достатньо.
30) Учитель, здатний усміхатися, і є професіоналом.
31) Не йдіть до школи, якщо не любите дітей.
32) У вчителя одна надія — учні.
33) Потрібна стаття в Кримінальному кодексі, яка передбачала б прилюдне покарання за моральне, матеріальне і психологічне приниження вчителя. Стосується керівників усіх рівнів. Приниження вчителя — нанесення шкоди суспільству. За це треба карати

 

Шкільне методичне об’єднання  – це колегіальний орган , завдання якого полягають  у підвищенні  професійної  мотивації , методичної культури вчителів та розвитку їхнього творчого потенціалу Читати матеріали

Смотреть материал совещания руководителей  МО

Как делать буктрейлеры: обучающие вебинары

 
Если вы хотите научиться делать буктрейлеры (рекламные ролики о книгах), а так же участвовать в Конкурсе "КЛАССИКА В НЕФОРМАТЕ", ориентированном на создание коллекции видеоматериалов по продвижению классики и современной литературы, то вам пригодятся записи вебинаров, которые организовали для вас продвинутые библиотекари:
 
  • Вебинар "О проекте "Классика в неформате", вед. Татьяна Плохотник (г. Саров) -  запись
  • Вебинар "Создание библиотечного канала на YouTube", вед.Светлана Гиндеберя (п. Линево, Новосибирская обл.) - запись
  • Вебинар "Буктрейлер-современный способ продвижения книги", вед. Надежда Максимова (п. Колывань, Новосибирская обл.) - запись
  • Вебинар "Творческие идеи к сценарию ролика. Фанфики", вед. Мария Микийчук (г. Саров) - запись
 
  • Вебинар "Создаем видео с помощью MovieMaker и PowerPoint 2010", вед. Наталья  Овчинникова (г. Каменск-Уральский) - запись
  • Вебинар "Как создать видеоролик в технике скрайбинга", вед. Марина Орешко (г. Мурманск) - запись
  • Вебинар "Создаем видеопродукцию в программе Sony Vegas Pro10", вед. Наталья Овчинникова (г. Каменск-Уральский) - запись


Дополнительные материалы в блоге проекта «Классика в неформате»!


 

 
Плануємо освітній процес за принципом методичного конструктора

Методична скарбничка вихователяПлани (як перспективні, так і календарні) слід розробляти обов’язково. Утім чинне законодавство дає вихователям свободу вибору найбільш ефективної та зручної для них моделі і форми планування.

Нині дуже популярною є технологія побудови освітнього процесу за принципом методичного конструктора, запропонована авторами журналу «Методична скарбничка вихователя». Мета цієї технології — спростити планування та водночас зробити його системним, змістовно наповненим та організаційно різноманітним. Утім запропонована методика викликає чимало запитань у педагогів-практиків. То як саме вести календарне планування щоденної освітньої діяльності — у вигляді карток, які слід комплектувати, складати, збирати; в усталеній формі щоденних записів, але з додаванням карток, чи як графічну план-схему тематичного циклу з додатками-картками? Наскільки має змінитися звична для педагогів форма планування?

Відповіді на ці та інші запитання щодо планування освітнього процесу за принципом методичного конструктора, покроковий алгоритм такого планування, шаблони планів-схем на день, готові розробки перспективного та календарного планування на тему «Сім’я» — у
березневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя»

 

 

Матеріали засідання керівників МО "Підведення підсумків

методичної роботи

 та її планування на наступний навчальний рік"/normadok/soveshhanie.doc

 

Світова література і російська мова

 

 

 

Відеотека  (матеріали запропоновано МОІППО)

Самоаналіз роботи з  проблемної  теми

презентація

Вчитель: Н.Г.Грищенко,  вчитель російської мови та літератури,  МЗОШ №19

     Робота з самоосвіти була направлена на опанування теми «Формування предметних компетенцій через  використання проектної технології на уроках російської мови та літератури»   смотретьматериал