Нить  Ариадны

сайт для учителей русского языка и мировой литературы

Категории раздела
Календарь
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Офіційні сайти
 Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради
Інформаційні сайти Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса  
 Сайти методистів Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури   Проект Поет духовної свободи  Кліо - Миколаїв сайт для вчителів історії, права та етики
 
 На допомогу вчителям та учням  Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники

Статистика 
 
 


 

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА

 
1 ч ·
Ми раді бачити Вас у нашому колі - колі однодумців і професіоналів своєї справи. Робота вчителя вимагає неперервного навчання, оновлення знань, вмінь і вражень. Пропонуємо цікаві й корисні матеріали для практичної діяльності у школі на уроках і позакласній роботі. Сподіваємося на те, що...
sites.google.com

Дидактичний супровід до уроків

світової літератури в 9 класі.

Автор посібника Лобзіна
С.В.,вчитель-методист г.№2

Посібник містить 35 уроків, зорієнтованих на підручник «Зарубіжна література» для 9 класу за редакцією Ю.І. Ковбасенка, 2009 року.Система завдань посібника організує діяльність учнів, спрямовану на формування історико-літературної, естетичної компетенції літературної освіти. Основною метою посібника  є розвиток усного й писемного мовлення, навичок аналітичного (критичного) читання, асоціативного мислення. Пропонуємо до розгляду дидактичний супровід теми "Класицизм". 

Класицизм   Класицизм як художній напрям у літературі ХVII ст.

Філософське та естетичне  підґрунтя класицизму, основні правила класицизму

 (Робоча картка уроку)

«Анна Каренина» как факт особого значения

 Шановні колеги!Ці матеріали допоможуть вам в підготовці до уроків.     

 
Дякуємо за допомогу в роботі

Конспекти уроків світової літератури 5 клас/_  

tbkp/-tbkp-konspekti_urok-v_5_klas-semestr.doc

 

Колекція цифрових ресурсів Черкаського ОІППО
Пошук
   Світова література
5 клас -

5 клас ( 61/ 26)

 

6 клас -

6 клас ( 47/ 32)

 

7 клас -

7 клас ( 88/ 26)

 

8 клас -

8 клас ( 89/ 33)

 

9 клас -

9 клас ( 67/ 18)

 

10 клас -

10 клас ( 36/ 14)

 

11 клас -

11 клас ( 123/ 41)

 

 

Буктрейлер - это ролик-миниатюра, тизер (teaser), который включает в себя самые яркие и узнаваемые моменты книги, визуализирует ее содержание. Ниже вы можете посмотреть лучшие буктрейлеры.

Последние добавленные

Материал из Википедии — свободной энциклопедии
 
 
Фанфик (также фэнфик; от англ. fan — поклонник и fiction — художественная литература) — разновидность творчества поклонников популярных произведений искусства (так называемого фан-арта в широком смысле этого слова), производное литературное произведение, основанное на каком-либо оригинальном произведении (как правило, литературном или кинематографическом), использующее его идеи сюжета и (или) персонажей. Фанфик может представлять собой продолжение, предысторию, пародию, «альтернативную вселенную», кроссовер («переплетение» нескольких произведений), и так далее.

Другой вариант определения: фанфик — жанр массовой литературы, созданной по мотивам художественного произведения фанатом этого произведения, не преследующим коммерческих целей, для чтения другими фанатами.



З досвіду роботи Аркуші М.Г., вчителя
ЗОШ №1   2/prijomi_roboti_nad_khudozhn_m_tekstom_u_5.docx

Работаем по новому Госстандарту.  Из опыта работы старшего учителя ООШ №25  Федчак Л.И.
/HOVA/3/dokument_microsoft_word_97-2003.doc
 

5 клас; новий Державний стандарт
З досвіду роботи ст. вчителя ЗОШ №40
Іванової О.М.

/HOVA/3/urok_1.doc
 

Казка іде на урок

(вивчення японських народних казок)

З досвіду роботи вчителя вищої категорії Г.№3 Бондарук Л.М.

Вивчення світової літератури в 5 класі за новою програмою розпочинається (традиційно) із  вступного уроку, теми «Фольклор» та розділу «Казки народів світу», який відкривають народні індійські та японські казки.   Слово «казка» в житті п’ятикласника асоціюється  з чимось особливим, несподіваним, незвичайним. Саме тому наші учні чекають казки в якомусь особливому, казковому поданні. Нова програма трохи перевтілилася, і нам за літо належить набрати вигляду доброго чарівника, від якого можна чекати будь-яких несподіванок, однак завжди приємних і жаданих./HOVA/4/bondaruk2.doc


Думка про те, що уроки літератури вирізняються з-поміж усіх інших шкільних занять, не потребує доказів. Література виконує головну роль у формуванні світогляду, характеру й особистісних якостей та естетичних смаків учнів. Мистецтво слова допомагає читачам пізнати великий і складний світ і себе в ньому, осмислити людські стосунки і знайти шлях до царства Краси та Істини.  (З досвіду роботи вчителя ЗОШ №39 Мітрофанової Н.О.)

/PPD/suchasnij_urok_literaturi_mitrofanova.doc

/PPD/taras_bulba.doc

 

Інформаційний паспорт

до навчальної теми


1.   Інформаційні джерела.
2.   Загальна характеристика визначеної теми.
3.   Методичні поради до організації навчальної діяльності учнів під час вивчення теми.
4.   Словник. Інформація для запамятовування.
5.   Розробка уроку (або уроків з теми).

6.   Самоперевірка знань учнів (взаємоперевірка).

 

Не секрет, ми з вами працюємо на учня і на Державу, яка дає конкретне замовлення: результат нашої педагогічної діяльності  – учень-творець, учень, котрий буде спроможний у своїй подальшій життєдіяльності створювати матеріальні й духовні цінності, змінювати на краще суспільне життя і себе, аналізувати й оцінювати наслідки цих змін, доводити цінність власних думок іншим людям.
Зможемо ми сформувати  у своїх учнів зазначене вище? Тоді ми - професіонали, мобільні та сучасні. Саме тому я пропоную до вашої уваги розповідь про досвід вчителів світової літератури Миколаївського муніципального колегіуму, які досягли певних результатів своєї педагогічної діяльності.

Як підготувати учня до вступу та перемоги в МАНі

 



Грищенко Н.Г., вчитель вищої категорії пропонує
допомогу в написанні конспекту уроку 

 

 
 Бабій І.П., вчитель вищої категорії пропонує 
допомогу в написанні конспекту уроку 

скачать /PPD/pasport.doc

 

Методичні рекомендації   до     проведення уроків розвитку мовлення учнів на

уроках світової  літератури у 5-9 класах

Укладач : Лихожон Г.І., вчитель вищої кваліфікаційної категорії  ЗОШ № 46

 скачать /rozvitok_movlennja.doc

 
 
 
 
 
Кондратьєва О.К., вчитель-методист ЗОШ №35